Bloggtorka

Har inte skrivit på ett tag nu.....det händer mkt vill jag lova!

Andra dagen på jobbet idag, även andra dagen som jag sover bort några timmar på morgonkulan (efter jobbet såklart!).
Trivs, men det är svårt att få artiklar att hamna där dom ska....är ju över 8000 artiklar så.
Jag springer och frågar stup i minut.

Idag fick chefen säga åt mej att min tid för dagen var slut, ett kvitto på att det är ett bra ställe. Men jag vill ju kunna allt NU, vill ju vara till hjälp...men det kommer säger alla...så jag får lita på det :D

Idag kommer Karin och hennes småkillar...vi ska ta en mjukglass på donken....*mums*

Igår blev det årets första "utglass" för mej....en Daim för min del, H & M köpte Magnum.
Vi var in på steg 1 i oriflame, spännande & lärorikt. Det avslutades med ett besök på matkällan.

Känner mej helsnurrig....brukar inte sova när jag väl klivit upp för dagen, men jag är så slut när jag kommer hem så det är ett måste. det blir nog bättre & bättre med tiden tror jag.

Nu ska jag plocka lite här hemma innan jag möter upp Karin & co.

Tjing//ML




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0