=(

Om jag var surkärring igår så är jag ännu mer surkärring idag.

För övrigt så är det en solig och fin dag...så man kansek sätter sej och solar en stund.
Då kanske surkärringen försvinner från min kropp =)

Imorgon är det vanlig vardag igen...skönt med rutiner tycker jag.
Mina sysslor börjar falla på plats....men det är MYCKET nummer och "pillidutter" som jag inte har en aning om vilka fack dom ska ligga i.

Men man lär sej väl med tiden antar jag.

Är ute i skogen idag...men åker hem ikväll. Känner att jag måste träffa nån kompis i veckan och surra av mej lite grann.

Nu ska jag vara lite social (irl) kanske.

Tjing//ML

Kommentarer
Postat av: Heidi

Du vet att jag finns här om du vill prata =)

2011-04-27 @ 20:42:01
Postat av: Me

Yes, det vet jag

2011-04-27 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0