Nattsudd

Idag insåg jag vad som är sann och falsk vänskap.
En insikt som jag nånstans vetat om, men inte velat ta till mej av.

Jag ger och jag tar....så underbart! Innan har det mest vart att jag har gett utan att få nått tbx.
Men nu har jag  några få vänner som betyder allt för mej.

Har tillbringat dom 2 sista dagarna med att träffa underbara vänner. Imorgon är det dax igen...då kommer tjejerna och Tuppen...som jag har saknat dom. Blir alltid en massa goa skratt när vi träffas.
För att inte tala om allt snusk vi tjattrar om...stackars Tuppen som får stå ut i denna hönsgård :)

Imorgon är det sista arbetsdagen för denna vecka oxå...sen gör vi helg.
Skönt att få tbx sina helger....på det sättet att man uppskattar den mer nu än innan.

Tror vi ska äta nått gott imorgon....kanske premiärgrilla lite grann.

Nu är det dax för sängen....Godnatt på er som läser min blogg!

Tjing//ML

Kommentarer
Postat av: Maria

Tror nog Tuppen trivs ganska bra :)

Härligt med bra vänner!

NattiZ! <3

2011-04-20 @ 23:49:06
Postat av: Me

Hn brukat göra det våran "tupp"



Ni är underbara ni vänner som finns där <3

2011-04-20 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0