Rastlöshet

Mår sådär riktigt dåligt igen...kroppen skakar, vill bara gå (men orkar inte) och ja.....prutt helt enkelt.
Drog iväg ett mail till min KP....hoppas på bra resultat iaf....vilket betyder ett mailsvar IDAG :)

Idag fick jag ett glädjande besked.....en kompis kommer hem på torsdag som ligger inlagd på ett sjukhus längre bort.....saknar henne.....ska bli underbart att få ge henne en KRAM!!

Nu har jag iaf gjort helg....3 dagar har jag arbetat....det är skoj, men svårt. Biverkningarna av medicinen gör det inte lättare. *suck*

Ikväll blir jag ensam hemma, PG ska ut med jobbet, men imorgon blir det mys på skolgatan! LÖV it <3

Nä nu fixar inte jag att sitta vid burken mera....dax att göra nått annat.

Tjingeding//ML

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Vännen, du kämpar så tappert. Jag är så stolt över dig! Stor kram.

2011-04-15 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0