...

Tisdag morgon, jag är trött som 17, men iofs ingen konstigt, klev upp innan klockan ringde. Känner att jag har nått i kroppen ska ska bryta ut.
Idag är det späckat schema, till hotellet & avverka mina 3 timmar, hem och äta lite lunch och ta hand om tvätten. Runt 18 så blir det brumma bil in till Gävle. Jag & Sandra ska nämligen se derbyt på interpool. Det blir najjs.

God mat, hockey & gofia med :)

Ute idag visar min termometer på -19.....fast min brukar alltid visa för lite, törs inte ens tänka på vad den egentligen skulle visa. Det blir att sätta i motorvärmaren på eftermiddagen iaf.

Nu dax för lite frulle & göra sej iordning.

Tjing Tjing // ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0