Förlust i många avseenden....

Jag & Sandra var in på interpool ikväll o kikade på derbyt....det blev ingen seger för oss, men 1 pinne fick vi med oss iaf!!
God mat blev det där oxå: Sandra åt en interpool-låda & jag en hamburgertallrik.

Nu känns det surt efteråt, har så många DIF-are omkring mej som kan vara jobbiga. (Inte Sandra dock)

Surt känns det även i andra avseenden...
Vissa som jag trodde stod mej nära, har helt försvunnit lr visat väldigt märkliga sidor samtidigt som jag har utökat min vänskapskrets.

Har funnit en vän som betyder väldigt mkt, väldigt ny kontakt, men det är så skoj, vi är så lika men SÅ olika ändå.
Så glad över mina vänner, vet inte vad jag har gjort för att förtjäna dom, men nått bra måste det vara iaf <3




Snyggt var det på nya interpool



Mys



Våran mat

Nöjd med en helkväll med dottern oavsett resultat!

Nu ska jag ta & nanna kudde....nya utmaningar imorgon =/

Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0