Gör ett nytt försök....

Har ju bloggat en del innan, men "saker" har kommit ivägen så jag valde att lägga ner. Fast jag inte den som ger mej så här är jag igen, fast i ny tappning :)

Jag är en 2-barns mamma som bor i samhället Sandviken. Mina barn är 2 flickor på 15 och 18 år. I Familjen ingår även 2 supersöta katter. Har en särbo och 2 "bonusbarn". Det är rätt trångt när vi alla bor hemma hos mej i min 3:a på 75 kvm. :)
Men som faster säger: "Finns det hjärterum så finns det stjärterum"

Är fortfarande lika mkt AIK-are som innan, fast min "plånka" säger nej till att åka på alla matcher :(
Kärleken kommer alltid att bestå till det svart/gula laget!

Har fått ett helt nytt kontaktnät senaste åren.
Underbara vänner har kommit in i mitt liv, och dom är helt outstanding allesammans, alla på sitt egna sätt.

Det var väl lite om mig.

Tjing så länge // ML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0