Måndag morgon

Klarade mej undan ångesten nästan helt igår, men den kom nu istället. Men jag ska köra på så slipper jag den.
Jobbar 14-17 idag, resten av veckan fm.

Imorgon ska jag & kottarna åka till badhuset i Ockelbo med Karin....OM det är öppet vill säga.
Helgen har vart väldigt lugn:

Fredag: Jobbade, sen dejtade jag Heidi på stan, klippte mej, och fixade ärenden. Sara kom till mej vid 4 som vanligt, men åkte med PG hem. Jag körde några avsnitt av Despan och färgade håret på kvällen. Det blev en färg som INTE bet på mina grå....*suck*

Lördag: Slöade i största allmänhet på fm, sen kom Karin + Katrin & kompis, vi träffades på stan och åt en pizza, sen hem och hade en underbar skvallerstund...
På em så for jag ut till Färnbo och mös med kärleken, kollade på hockey och bara var.

Söndag: Var in till Gävle/Valbo/Sandviken med PG & Sara. Jag köpte mej en ny mobil...eftersom min börjat tjaffsa. Så det här bli spännande och se hur jag fixar det, för jag är ju OTEKNISK :D

Det var min helg det....nu ska jag sätta igång min vecka och försöka tränga undan den där ångesten som ligger i bakgrunden och hotar med att komma fram helt.

Kram på er därute <3

Tjing //ML


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som en späckad helg för din del!! Skönt när det händer lite :)



Kom bara ihåg att hur sysselsatt du än är så kommer det ikapp! Lyssna på din kropp!!



Sköt om dig, Vännen!!

2011-02-28 @ 11:51:59
Postat av: Me

<3

2011-02-28 @ 12:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0