Manglad mandarin

Idag har det nog tagit tvärstopp!
Varningsklockorna har blinkat som värsta discoteket, men Mia kör på...vadå...ingen annan gör det åt mej så...

Det blev ett jättebra samtal med AF, ett ännu bättre samtal med en sjuksyrra på "8:an".
Nu kommer det hända saker i mitt liv. Spännande lr nått.

Gårdagen gick mest åt till att gråta. Fick verkligen se vilka som är mina vänner. Åh va jag älskar dom!!
Mitt i all kaos så beställde jag nya Oriflame-produkter av min nyfunne vän. Väntar med spänning på hur dom doftar....mmmmmm.

Nu ska jag försöka skaffa ork till att laga lite mat...

Tjing // ML

Kommentarer
Postat av: Maria

kramar

2011-02-17 @ 20:57:35
Postat av: Me

Tack <3

2011-02-17 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0