Orka?

Idag har jag strykt 4 maskiner med tvätt, skurat på toan, plockat i köket....kört dotra till Hemmakväll.....eller rättare sagt, hon fick övningsköra dit.
Sen får jag dåligt samvete för att jag säger nej när Sandra vill till stallet just när jag jag hade planerat att se på tv.....det är väl här jag borde göra ett tummen upp för mej själv, men det är svårt.

Det var inte så att hon skulle rida utan hon ville dit och kolla när syster rider för att hon har tråkigt hemma, men jag är så trött efter allt som händer så det blev ett nej....taskigt kanske men...
Har ju fått order av sjuksköterskan att börja tänka på mig sjäv oxå....

Idag har en go vän klarat sej nykter i hela 500 dagar, hon är otroligt duktig, avundas hennes styrka!

En annan vän har blivit opererad, hoppas verkligen på positivt resultat. <3

Ska man orka fortsätta?.....orken tryter....men det är lika bra....så kanske det blir tv och sängen snart!

Tjing på er <3 //ML

Kommentarer
Postat av: Maria

Någon gång måste man tänka på sig själv!!

Man gör det alltför sällan tyvärr... :(

Take care <3

2011-02-22 @ 20:45:10
Postat av: Mia

<3<3<3

2011-02-22 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0