Sunday bloody sunday

Igår var det kalas hos Karin, hon fyller 35 år idag...GRATTIS till dej vännen <3
Idag är det segt i skallen. Ingen ångest dock...vet ej varför, men jag sörjer inte söndagsångesten!

Det var en massa nya människor som jag aldrig hade träffat innan, sånt gillar jag. Fast jag blev trött rätt så fort, så vi var hemma innnan midnatt.
Väl hemma så hade vi lite lördagsmys helt för oss själva <3

Har nyss kommit hem till PG, vi har vart hemma hos hans mamma på födelsedagskalas hos henne...GRATTIS till henne oxå :) Det blev smörgåstårta, tårta & kakor...*mums* Åt som om jag var lite bakis, men jag var ju i vanlig ordning nykter igår.

Nu sitter jag i PG´s kalla hus och väntar på att han ska komma hem, han är på stationen och fixar med bilen.Sen bär det av mot Viken, han ska vidare på sin brandutbildning och jag ska hem & städa och ha söndagsmys med Solsidan och Big brother Yeeeey :))

Blir nog bra det här :)

Tjing //ML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0