Film & åter film

Idag ska jag bara njuta av filmer....eller ja...försöka "trolla" bort ångesten iaf.
Dom senaste 2 veckorna har jag mått riktigt skit.

Vet inte vad det är som händer i min kropp. Jag har vart inne på avdelningen och hälsat på en vän....bara jag kom innanför dörrarna där så kände jag: NEJ hit vill jag inte in igen (som patient).
Självskadebeteendet har yttrat sig i många olika former:

Jag sover bort hela dagarna/nätterna
Vill plocka bort sånt som är bra
Försöker krypa undan från allt o alla

MEN jag har tur...för dom vänner som jag har nu....dom verkar förstå vad jag håller på med...så dom ger inte upp. Tack för det!!

I övrigt så har min helg vart känslosam. Småirriterad/ledsen om vartannat.

Igår söndag konfirmerade Sara sej. Vi åkte dit, jag PG och hans pojkar...det var fint....efteråt åkte vi hem och firade med makaroner och köttbullar ;-)

Nä nu ska jag ta och handla lite för mitt filmmarathon.

Tjing//ML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0